Monday, April 21, 2008

Multiple Suns Again...

Big McDonald..

Zodiak dan Cinta Anda

ZODIAK DAN CINTA ANDA

Zodiak, bintang atau horoskop mempunyai pengertian yg sama. Tetapi boleh ke kita percaya dengan semua ini yg kuat mengatakan ianya berkaitan dengan diri kita. Emmmmm…adakalanya macam betul je kan …??suratan atau kebetulan? Bukan saja tentang kita malah keserasian bersama pasangan juga boleh ditentukan melalui zodiak. How bout korang match kan zodiak pasangan korang dan compare kan nombor yg bertembung dengan zodiak korang. Then tgk pengertian kat nombor gabungan yang korang dapat... So dapat lah korang taw sejauh mana keserasian korang & ur lovely one. Senangkannnnnnnnnnnn………?? =P

Contoh : Gemini + Libra = 1 = Sehati Sejiwa

ARIES
ARIES + ARIES = 4
ARIES + TAURUS = 5
ARIES + GEMINI = 2
ARIES + CANCER = 6
ARIES + LEO = 1
ARIES + VIRGO = 7
ARIES + LIBRA = 3
ARIES + SCORPIO = 7
ARIES + SAGITAURUS = 1
ARIES + CAPRICON = 6
ARIES + AQUARIUS = 2
ARIES + PISCES = 5

TAURUS
TAURUS + ARIES = 5
TAURUS + TAURUS = 4
TAURUS + GEMINI = 5
TAURUS + CANCER = 2
TAURUS + LEO = 6
TAURUS + VIRGO = 1
TAURUS + LIBRA = 7
TAURUS + SCORPIO = 3
TAURUS + SAGITAURUS = 3
TAURUS + CAPRICON = 1
TAURUS + AQUARIUS = 6
TAURUS + PISCES = 2

GEMINI
GEMINI + ARIES = 2
GEMINI + TAURUS = 5
GEMINI + GEMINI = 4
GEMINI + CANCER = 5
GEMINI + LEO = 2
GEMINI + VIRGO = 6
GEMINI + LIBRA = 1
GEMINI + SCORPIO = 7
GEMINI + SAGITAURUS = 7
GEMINI + CAPRICON = 7
GEMINI + AQUARIUS = 1
GEMINI + PISCES = 6

CANCER
CANCER + ARIES = 6
CANCER + TAURUS = 2
CANCER + GEMINI = 5
CANCER + CANCER = 4
CANCER + LEO = 5
CANCER + VIRGO = 2
CANCER + LIBRA = 6
CANCER + SCORPIO = 1
CANCER + SAGITAURUS = 7
CANCER + CAPRICON = 3
CANCER + AQUARIUS = 7
CANCER + PISCES = 1

LEO
LEO + ARIES = 1
LEO + TAURUS = 6
LEO + GEMINI = 2
LEO + CANCER = 5
LEO + LEO = 4
LEO + VIRGO = 5
LEO + LIBRA = 2
LEO + SCORPIO = 6
LEO + SAGITAURUS = 1
LEO + CAPRICON = 7
LEO + AQUARIUS = 3
LEO + PISCES = 7

VIRGO
VIRGO + ARIES = 7
VIRGO + TAURUS = 1
VIRGO + GEMINI = 6
VIRGO + CANCER = 2
VIRGO + LEO = 5
VIRGO + VIRGO = 4
VIRGO + LIBRA = 5
VIRGO + SCORPIO = 2
VIRGO + SAGITAURUS = 6
VIRGO + CAPRICON = 1
VIRGO + AQUARIUS = 7
VIRGO + PISCES = 3

LIBRA
LIBRA + ARIES = 3
LIBRA + TAURUS = 7
LIBRA + GEMINI = 1
LIBRA + CANCER = 6
LIBRA + LEO = 2
LIBRA + VIRGO = 5
LIBRA + LIBRA = 4
LIBRA + SCORPIO = 5
LIBRA + SAGITAURUS = 2
LIBRA + CAPRICON = 6
LIBRA + AQUARIUS = 1
LIBRA + PISCES = 7

SCORPIO
SCORPIO + ARIES = 7
SCORPIO + TAURUS = 3
SCORPIO + GEMINI = 7
SCORPIO + CANCER = 1
SCORPIO + LEO = 6
SCORPIO + VIRGO = 2
SCORPIO + LIBRA = 5
SCORPIO + SCORPIO = 4
SCORPIO + SAGITAURUS = 5
SCORPIO + CAPRICON = 2
SCORPIO + AQUARIUS = 6
SCORPIO + PISCES = 1

SAGITARIUS
SAGITARIUS + ARIES = 1
SAGITARIUS + TAURUS = 7
SAGITARIUS + GEMINI = 3
SAGITARIUS + CANCER = 7
SAGITARIUS + LEO = 1
SAGITARIUS + VIRGO = 6
SAGITARIUS + LIBRA = 8
SAGITARIUS + SCORPIO = 5
SAGITARIUS + SAGITAURUS = 4
SAGITARIUS + CAPRICON = 5
SAGITARIUS + AQUARIUS = 2
SAGITARIUS + PISCES = 6

CAPRICORN
CAPRICORN + ARIES = 6
CAPRICORN + TAURUS = 1
CAPRICORN + GEMINI = 7
CAPRICORN + CANCER = 3
CAPRICORN + LEO = 7
CAPRICORN + VIRGO = 1
CAPRICORN + LIBRA = 6
CAPRICORN + SCORPIO = 2
CAPRICORN + SAGITAURUS = 5
CAPRICORN + CAPRICON = 4
CAPRICORN + AQUARIUS = 5
CAPRICORN + PISCES = 2

AQUARIUS
AQUARIUS + ARIES = 2
AQUARIUS + TAURUS = 6
AQUARIUS + GEMINI = 1
AQUARIUS + CANCER = 7
AQUARIUS + LEO = 3
AQUARIUS + VIRGO = 7
AQUARIUS + LIBRA = 1
AQUARIUS + SCORPIO = 6
AQUARIUS + SAGITAURUS = 2
AQUARIUS + CAPRICON = 5
AQUARIUS + AQUARIUS = 4
AQUARIUS + PISCES = 5

PISCES
PISCES + ARIES = 5
PISCES + TAURUS = 2
PISCES + GEMINI = 6
PISCES + CANCER = 1
PISCES + LEO = 7
PISCES + VIRGO = 3
PISCES + LIBRA = 7
PISCES + SCORPIO = 1
PISCES + SAGITAURUS = 6
PISCES + CAPRICON = 2
PISCES + AQUARIUS = 5
PISCES + PISCES = 4

NOMBOR 1 – SEHATI SEJIWA
Wah! Tu dia…nampaknya kamu dan si dia memang sehati sejiwa…Macamlagu Ajai & Nurul tu….Dalam memastikan hubungan yg terjalin mempunyai kesinambungan yg erat, kamu memerlukan strategi tersendiri dan kerjasama antara satu sama lain. Kamu berdua bersenpendapat, saling bertolak ansur, bertoleransi dan jujur. Banyak persamaan yang terdapat pada kamu berdua turut membantu dalam menjaga keharmonian. Tetapi awas! Tidak semua yang indah itu takkan bergoyang. Pastinya ada kepincangan yang memerlukan kamu berdua elakkan dari menjadi besar. Mungkin pengaruh dari sekeliling membuatkan kamu tension dan bergolakkan. Namun kematangan kamu berdua boleh mengatasi segalanya. Segala fitnah ataupun khabar angin yang dilemparkan dapat kamu tangkis dengan mudah.

NOMBOR 2 - SALING MEMAHAMI
Dalam sesebuah perhubungan, sikap saling memahami amat penting. Bukan saja ia dapat membantu kita memahami si dia tetapi turut mengekalkan hubungan agar bertahan lama. Tetapi ia bukanlah hanya di sebelah pihak sahaja tetapi kedua-duanya juga perlu memainkan peranan yang penting dalam menjaga hubungan. Walaupun kamu mempunyai prinsip tersendiri tetapi ia bukanlah alasan untuk kamu mementingkan diri sendiri. Jangan kerana prinsip itu membuatkan ia menguasai dirimu. Mungkin komunikasi yang baik mampu memberi kesan yang positif terhadap perhubungan. Cuba berterus terang jika berlaku salah faham dan kekalutan. Jangan dipendam di dalam hati kerana bila sudah banyak terkumpul manalah tahu suatu hari nanti ia akan meletup! Dari berlaku perkara yg tidak diingini lebih baik bertindak dulu. Tapi berpada-padalah agar apa yang kamu lakukan tidak melukakan hati si dia.

NO 3 – SALING MEMBANTU
Baguslah kalau macam ini. Mengamalkan sikap saling membantu dan tentunya kamu sendiri tidak mahu hanya si dia saja memikul beban seorang diri. Jangan pentingkan diri sendiri beb! Tapi jika si dia meminta bantuan kamu hingga boleh menjejaskan dirimu sendiri baik fikirkan dulu. Bukannya meminta kamu menjelaskan segala hutang-piutangnya sedangkan kamu tidak berkemampuan. Ataupun pasangan yang terlalu mengharap pertolongan seperti tidak tahu berdikari walaupun hanya untuk perkara kecil saja. Selalunya orang yang saling membantu ini mempunyai sifat rendah diri dan seboleh-bolehnya tidak mahu orang tahu kelemahannya. Tapi jangan tak tahu kalau ada orang yang pandai membaca isi hati. Tahu pergolakan yang sedang berlaku dalam diri kamu mungkin hanya melalui kegelisahan dan air muka kamu saja. Jadi, tak salah kalau kamu meluahkannya sekadar melepaskan tekanan yang terbuku di dada.

NOMBOR 4 – TIDAK KUKUH TAPI MASIH MAHU BERSAMA.
Persamaan dari segi zodiak adakalanya menimbulkan ketidakserasian. Mungkin dari pertembungan sikap kamu berdua.. Walaupun sikap memberontak itu ada, kamu masih mahu bersama kerana perasaan sayang dan kasih yang menebal. Sikap pro dan kontra itu adakalanya mewarnai perhubungan kamu, tidaklah mendatar saja kerana ia boleh menimbulkan rasa bosan yang boleh mengganggu kelancaran hubungan kamu.Susah kalau nak menciptakan hubungan yang sentiasa baik setiap detik dan setiap ketika. Pastinya berlaku juga perselisihan faham dan pertengkaran kecil. Payah nak menjaga hati orang ini dan sukar juga nak mengharapkan orang menjaga perassan kita. Kalaulah perhubungan itu menunjukkan tanda-tanda akan retak, kamu perlulah mengambil langkah yang positif bagi mengelakkkan ia terjadi. Fikirkanlah secara matang, segala tindak tanduk kamu boleh memberi kesan pada diri kamu sendiri.

NOMBOR 5 – SALING MEMERLUKAN WALAUPUN BERSIFAT EGO
Mahu tapi EGO! Itu yang membuatkan kamu berdua sukar memahami antara satu sama lain. Walaupun saling sayang menyayangi namun keegoan yang menebal dalam hati membuatkan kamu berdua sanggup berjauhan dari berlagak seperti tidak memerlukan kehadiran masing-masing. Mungkin kamu boleh menipu orang lain yang kamu tidak memerlukan dirinya tetapi bagaimana pula dengan hati serta perasaan kamu yang terlalu kuat mengatakan yang kamu sayangkannya. Emmmmm…..jika kamu benar-benar sayangkannya tak salah kalau kamu tunjukkan pada si dia tentang perasaan itu..Nak buat apa sembunyikan kerana kamu sendiri yang akan terseksa dengan tindakan itu. Kikiskan keegoan itu demi kebaikan kamu sendiri dan terimalah hakikat yang kamu berdua benar-benar saling memerlukan antara satu sama lain. Jangan menyesal kemudian hari pula.

NOMBOR 6 – KURANG HARMONI TETAPI MEMERLUKAN PERHATIAN.
Walaupun kamu masih dan telah lama bersama namun masih terasa kurang harmoni. Persengketaan dan 'perang mulut' kerap terjadi kerana kamu berdua salang tuduh menuduh. Cemburu? Mungkin menjadi punca perbalahan tersebut tetapi rasa sayang yang menebal membuatkan angin kencang mudah reda dan hilang tapi kamu kenalah tahu cara yang terbaik untuk mengatasinya. Untuk memastikan perhubungan kamu berjalan lancar dan tidak tergores dek perasaan yang tak tentu hala itu, kenalah kamu bertolak ansur dan memahami si dia. Bukannya apa kamu tentu tak mahu perhubungan yang terjalin hanya separuh jalan saja dan kalau boleh biarlah selamanya walaupun kamu sentiasa bersikap 'panas hati' bila melihat si dia hingga mencetuskan perbalahan. Tapi jangan sampai keterlaluan sangat hinggakan perkara kecil menjadi besar. Orang kata kalau dah menyala api jangan simbahkannya dengan minyak tanah, bertambah semaraklah ia. Jadi kenalah siram dengan air…pandai-pandailah kamu yea….

NOMBOR 7 – TIDAK SERASI LANGSUNG
Huarghhhhhhhhhhh……Janganlah menangis…Tak serasi langsung mungkin hanya sebagai kekasih. Tapi kalau dalam persahabatan mungkin lebih sesuai kot! Jangan pula bila kamu berdua mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan, terus bermusuhan sampai bila-bila.. Declare war! Isy……sekurang-kurangnya kamu masih boleh bersahabat dan manalah tahu kalau jodoh kamu kuat, hubungan yang intim itu boleh terjalin semula. Siapa tahukan! Jika kamu benar-benar sayangkan hubungan itu, pupuklah ia supaya terus berkembang mekar dan siramlah cinta kamu itu dengan air wangian sesuci kasih sayangmu itu....Jangan pula dimarakkan api kemarahan yang boleh memusnahkan impian yang telah sekian lama bertakhta di kotak fikiranmu. Mungkin kamu berdua patut menyepikan diri buat seketika dan tunggu masa yang sesuai untuk bersama semula. Fikirkan kepentingan si dia dalam hidup kamu. Bukankah kamu mahu si dia menemani kamu sepanjang hayatmu?
Emmmmm……amacam? Serasi tak ?? Jangan percaya sgt fakta neh 100% coz its not always true. Jika betul…itupun hanya sekadar kebetulan sahaja. Sesungguhnya JODOH PERTEMUAN
ITU DI TANGAN TUHAN.. SELAMAT MENCUBA.....

RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL.... =)

Sport Drink ( Jangan try minum pulak )

Saturday, April 19, 2008

Jue makin berhati hati kew?


Dulu pasangan pelakon Jue Aziz dan Jehan Miskin pernah digelar pasangan belangkas kerana ke mana sahaja pergi, mesti berdua. Ke mana-mana malis hiburan, malah sering keluar bersama-sama. Mereka juga sering berlakon bersama. Kini segala-galanya telah tiada apabila hubungan cinta terputus di tengah jalan.

Apabila tidak bersama, Jue juga jadi buruan media untuk mendengar penjelasannya dan apa situasinya sekarang. Jue tak takut dan sedia bercerita. Jauh di lubuh hatinya terasa pedih dengan perpisahan. Apatah lagi Jue menganggap Jehan ialah cinta pertamanya.

"Saya dah beri harapan sepenuhnya... tapi nampaknya segalanya tidak menjadi. Jadi selepas ini saya kena berhati-hatilah sebelum mencurahkan sepenuh perhatian kepada lelaki," kata Jue, 25, semasa ditemui di majlis Malaysia Bridal Gown Designers Showcase di Great Eastern Mall, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 18 April 2008.






Jue juga menjadikan pengalaman itu sebagai iktibar agar tidak terlalu mendedahkan hubungan kasih kepada pengetahuan umum. Dia bimbang perkara yang sama berulang lagi. Kini dia fokus kepada kerjaya. Jue makin giat berlakon dan yang terbaru drama bersiri Jangan Main Belakang terbitan MIG Beats Sdn.Bhd..

"Saya belum ada sesiapa lagi... biarlah ia ikut flow. Kemungkinan untuk kami kembali pun tak ada... saya tahu keputusan yang saya dah buat ini" kata Jue.




sensasi:huh,sapa suruh gatal merenyam sgt..menci dowh..

Ikin pakai Baju Pengantin>??!!


Cantiknya Ikin memakai gaun pengantin? Emmmm... dah tak sabar-sabar nak jadi pengantin baru ker? Yalah green light dah dapat dan buah hatinya Mawi juga sudah mengaku secara terbuka menyukai Ikin. Ikin juga dah slow down dah berlakon. Kira pada bila-bila masa pun kalau Mawi ajak kahwin, Ikin sedia bagi komitmen.

Ikin muncul berpakaian pengantin ni dalam majlis Malaysian Bridal Gown Designers Showcase di Great Eastern Mall, Jalan Ampang, Kuala Lumpur pada 18 April 2008 lalu. Cantik tak Ikin pakai gaun pengantin? Berseri-seri wajah Ikin. Sedang bahagialah katakan. Lantaklah Ikin kalau ada orang nak mengata apa-apapun.

"Ikin memang dah kurang berlakon sekarang," kata Ikin.

Kalau dah kurangkan aktiviti berlakon tu, pasti ada apa-apa yang bakal berlaku tak lama lagi. Tunggulah apa-apa pengumuman dari Ikin atau Mawi.

Jokes: Santai sekejap..

Cerita 1
Satu pagi di stesen keretapi, ada satu makcik tu dia tanya petugas
kaunter...
Makcik: "Anak, keretapi sampai jam berapa??"
Petugas kaunter: "Jam 2 Kedah, jam 5 Kelantan, jam 1 Penang , jam 7
Gemas.
Makcik nak pergi mana?.."
Makcik: "Makcik nak melintas aja."


Cerita 2



Bidin melihat rakannya, Wafdi.. sedang membuat kopi...kemudian
memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Bidin
bertanya kepada Wafdi...
Bidin: "Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?"
Wafdi: "Kopi ni panas.. bagi panadol.. kurang sikit panas dia.."

Cerita 3
Suami isteri bertengkar. Tiba-tiba isteri terus kemas beg.
Suami: "Kenapa?"
Isteri: "Dah kahwin 10 tahun, rumah ni tak pernah aman. Saya dah tak
tahan. Saya nak tinggalkan rumah ni!"
Suami kemudian masuk bilik dan keluarkan satu lagi beg.
Suami: "Betul jugak cakap awak. Saya pun fed-up dengan rumah ini.
Saya ikut sama, boleh?!"


Cerita 4



Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terrperanjat, dia
tak sempat mengangkat senapangnya. Tiada pilihan, pemburu itu
bertadah tangan dan berdoa.Ketika pemburu itu menjeling ke arah
singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa.
Pemburu: "Ah leganya..... ...singa baik rupanya. Selamatlah aku."
Singa: "Ya.......singa yang baik selalu baca doa sebelum makan."

Angelina Jolie and Brad pitt Baby




hahaha....looks like pondan ...

Wednesday, April 16, 2008

Jamal Luah Perasaan Pada Misha


Penyanyi Jamal Abdillah macam guna peluang untuk luah perasaan kepada Misha Omar semasa mengadakan persembahan bersama dalam Konsert Amal Kasih Jamal Abdillah & Saleem di Dewan Pleno, Pusat Konvenyen Kuala Lumpur pada 11 hingga 13 April 2008 lalu.

Jamal mengatakan dia menyukai Misha. Tak tahulah ia hanya skrip sebagai gimik persembahan ataupun Jamal sengaja mengambil peluang untuk meluahkan perasaan terhadap Misha. Tambahan pula Misha mengakui dia memang belum berpunya. Peminat bertepuk tangan dan menjerit apabila melihat aksi `gatal' Jamal yang macam mahu menggoda Misha di atas pentas.




Bunga ros merah ada makna tersendiri.

"Abang nak tanya, Misha ni dah ada teman istimewa ke?" tanya Jamal kepada Misha.

"Belum... saya masih solo," jawab Misha.

"Sesuailah.... abang pun solo juga sekarang," kata Jamal membuatkan Misha tersipu-sipu malu.

Namun Misha sporting dan mengikut rentak Jamal apabila dibawa berbicara pasal hati dan perasaan pada malam itu. Mereka berduet lagu Sandarkan Pada Kenangan pada konsert itu. Hilang sifat pemalu Jamal apabila mengusik Misha macam itu.



Futurama...





Friday, April 11, 2008

Breast feeding for 8 years old child...this is sick!!



Hee..ntah pape je dah besau panjang nak menyusu badan lagi..geli

Tak Tahan Lagi..

Little Mermaid..SIN

Romantik Yang Melampau

1. SEWAKTU MENGEJUT SUAMI DARI TIDUR
Wahai kanda ku sayang manja comel buah hati pengarang jantung semerbak mawar indah angkasa bagai bulan dipagar bintang..bukalah matamu yg indah itu kasihku seorang...

2. SEWAKTU MENGAJAK SUAMI MAKAN

Wahai tongkat ali jiwaku sebatang kau seorang sahaja didalam hati yg gersang mendambakan cinta suci padamu tulus ikhlas tiada wasangka walau sebesar zarah tidak ada..mari kita bersantap wahai kanda..

3. UCAPAN SEBELUM MEMULAKAN PERBUALAN
Sayangku kasihku intanku permataku jantungku hatiku organ-organ dalam yg penting bagiku semua itu engkau bagi aku..nyawaku. ...

4. UCAPAN SEBELUM TIDUR
sayaaang.... nak itu.. (tunjuk "kat situ" dengan menggunakan muncung bibir)..


Biar susah, jangan menyusahkan. ..

Remaja Kena Tangkap Khalwat



Sensasi: Memalukan Sungguh...Bila dah tertangkap baru nak segan silu...malu lah kamu sebelum kamu dimalukan...

Thursday, April 10, 2008

Fly FM Radio Online

>

Rita Rudaini Dah Kahwin



Tiba-tiba ada yang kata pelakon Rita Rudaini sudah kahwin senyap-senyap. Patutlah lama tak dengar cerita Rita. Orang yang dikatakan menjadi suaminya ialah lelaki yang telah lama dikaitkan dengannya iaitu pemain bola sepak muda, Aidil Zafuan Abdul Radzak. Tak tahulah benar atau tidak apa yang disampaikan itu. Apabila ada yang tanya kepada Rita, katanya Rita menafikan cerita itu.

Yalah bila dah lama dikaitkan timbulkan cerita-cerita gosip. Maklumlah kedua-duanya popular dalam bidang masing-masing. Rita di panggung dan Aidil pula popular di padang. Kalau tak benar janganlah melenting pula. Nama lagi gosip. Manalah tahu daripada gosip itu lama-lama jadi cerita benar pula. Dah banyak dah jadi macam tu dalam dunia artis ni

Bughok nye rambut baru si Ebi!



Inilah gaya rambut terbaru Ebi Kornelis. Kena tak dengan penampilan Ebi apabila berambut fesyan dreadlock? Nampaknya Ebi berani membuat perubahan fesyen agar nampak kelainan.

Semuanya demi wataknya dalam filem Sayang You Can Dance. Ebi jadi penari hip-hop dalam filem yang baru tamat penggambaran itu. Ebi juga turut rakam lagu untuk soundtracknya. Turut berlakon Samuel Rizal, Dafi dan Sharifah Amani.






"Pengarah mahukan Ebi tukar imej dan tak mahu jadi diri Ebi sendiri. Inilah hasilnya, " kata Ebi.



Sensasi:- APA KE BUGHOK BENAR RUPE SI EBI CENGGINI..BENCI AKU MELIHATNYE...KAHKAHKAH...

silap mata atau mata silap??

If your brain works normally this is neat.
This is another example of an amazing illusion!!! The last sentence is so true.

If your eyes follow the movement of the rotating pink dot, the dots will remain only one color, pink.




However if you stare at the black “+ ” in the centre, the moving dot turns to green.
Now, concentrate on the black ” + ” in the centre of the picture. After a short period, all the pink dots will slowly disappear, and you will only see only a single green dot rotating.

It’s amazing how our brain works. There really is no green dot, and the pink ones really don’t disappear. This should be proof enough, we don’t always see what we think we see.

Tuesday, April 8, 2008

Monday, April 7, 2008

Watch Online Television Here!!

To All Sensasi's reader....

I've decided to put up streaming TV in addition for those who love watching TV's..
welll,for now i only can provide you guys with our nasional TV channel.But dunt worry,sensasi is in process to upload more channel in here such as MTV,Channel V,ESPN,CNN,Cartoon Network,Astro Ria,HBO,Star World and many many more...it's just a matter of time becoz i'm looking for high quality streaming TV.

Ok SO For now we have (click on the link below to watch)





Watch Online Television RTM1




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!

Watch Online Television TV3




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!

Watch Online Television RTM2




P/S:SILA CLICK KAT BUTTON PLAY BYK KALI SBB MEDIA PLAYER TGH BUFFER!!

Sunday, April 6, 2008

Sufiah yg genius dulu kini PELACUR!






MATHS genius turned hooker Sufiah Yusof reveals how she drives men wild... by reciting EQUATIONS to her clients as they have sex.

And the Asian beauty defiantly claims that selling her body for up to £1,000 a time provides her with a far more glamorous life than she ever dreamt of when she went to Oxford University aged just 13.

"My clients love the fact that I can stimulate their minds AND their bodies," she boasts in a shockingly frank interview with the News of the World.



"And I don't believe my education has been wasted—in fact I usually take problem sheets with me to solve before appointments."

Sufiah decided to CONFESS ALL after we revealed how the former child prodigy was working as a £130-an-hour prostitute while studying for a masters in economics.

It is the latest heartbreaking twist to a life that seemed so full of promise—but went tragically wrong when she cracked under the pressure of her bullying father's cruel academic regime and fled university at 15.
<

Eight years on, he is now in jail for sexually assaulting two girl pupils and Sufiah has somehow convinced herself that her seedy new career is the answer to all her problems.

"People think escorting is sleazy and terrible but I don't see it like that," she says. "I've always had a high sex drive—and now I'm getting all the sex I want—and guys are much better in bed with an escort than a girlfriend.

"I have men who are thrilled about my passion for mathematics. In fact one made me recite equations while he pleasured me, then I gave him oral sex while he chatted about algebra. It drove him wild."

And brainbox Sufiah has worked out that subtracting your respectability to become a prostitute can equal big money.
Peeling

"I have a nice life and I am in control," she says. "I hate this stereotype society has of escorts being exploited. It is so far from the truth.

"My clients treat me like a princess. One guy I see in London took me shopping on Bond Street. He bought me a beautiful black Gucci dress for £700 and then took me to Selfridges and told me to pick any handbag I liked."

She chose a £600 Gucci clutch. "I'm a Primark and Topshop girl normally! I felt like Julia Roberts in Pretty Woman.

"Later that night we went for dinner. I wore my Gucci dress and sexy lingerie and took great pleasure in peeling it off for him later on back at his hotel."

Sufiah was working as an administrative assistant earning £ 16,000 a year in Manchester when an escort agency boss approached her in a bar four months ago. She'd run up debts of £3,500 in rent arrears and credit cards.

And she was still haunted by her hellish childhood—subjected to her father Farooq's Accelerated Learning Technique where she studied maths day in day out in rooms kept freezing cold to improve her concentration.

So the big rewards the agency boss promised seemed more than tempting. "I have studied so intensely for so many years I wanted to have fun," she says.

She can't see the sordid side of prostitution—and instead likens herself to Belle De Jour—the saucy hooker played by Billie Piper in the TV drama.

"I'd read Belle De Jour's Diary of a London Call Girl and was fascinated," she said. "When this immaculate lady in a designer suit asked if I had ever considered escorting, I found it appealing.

"I went home, researched agencies on the internet and found one I thought looked professional. I sent them photographs and they put me on their site." A couple of days later Sufiah was offered her first client. She recalls: "I felt quite nervous but excited too. I slipped on some black lace underwear and stockings and suspenders and a dress, and just though, ‘Wow, this is thrilling.'

"He was waiting for me at the bar of the Hilton. I expected him to be older but when I saw him he was lovely.

"He was only in his late 20s, tall and handsome. I thought, ‘I can't believe I'm getting paid to have sex with this man.'

"I'd have been thrilled if he chatted me up in a bar. We had a drink then went upstairs to his room and had fantastic sex. I left that night feeling totally elated having had an amazing time with £250 in my purse." Since then, she has built up a base of regular rich clients and sees between five and ten men each week. Her sugar daddies have treated her to fabulous clothes, designer bags, trips on yachts and even helicopter rides.

Sufiah, whose interview can be seen on video at notw.co.uk, brags that she can earn more than £1,000 in a night by having diner with a client and staying over. "It's like they want to rescue me. One man asked me how much I earned a year. I said £60,000. He told me, ‘I'll pay that amount straight into your bank and buy you a flat and you can be my mistress.'

"But I don't want that because I'm happy doing what I do. Now I wonder if I could go back to a normal relationship, where you watch EastEnders and have boring sex. I've got used to being treated like a princess."

It is as if she has run away from reality—just as she ran away from university and her father's dominance at 15.

Sufiah becomes solemn and subdued when she talks of her upbringing. "As I grew older I began to clash with my father," she says. "He was violent on occasions. Because he pushed me so far academically, I became more confident for a girl of my age. I grew up too quickly.

"From 11, I was studying maths all the time. I didn't have any friends. I wasn't in the Brownies. My father said they didn't teach Muslim values. I hardly ever played with other children."

She passed her maths A level aged 12 and started at St Hilda's College, Oxford. "It was an amazing place but I was too young. By the time I was 15 I wanted to be in control of my life. I fought back."

Sufiah sparked a two week nationwide police hunt when she ran away instead of going home at the end of term, saying she'd "had enough of 15 years of physical and emotional abuse". Her father claimed she had been kidnapped and brainwashed by members of a socialist organisation.

But now, speaking about it for the first time, Sufiah says: "I couldn't bear the thought of going home so I ran away. I'd saved up £200 and found a hostel in London for £14 per night. After a week I moved to a hostel in Bournemouth. I knew I could survive on my own."

When she was found in an internet cafe, Sufiah refused to go home and was placed in foster care by Bournemouth social services. She says: "I stayed with two families who were very good to me. My mum and dad would call me and ask me to go home—but I didn't want to."
Rich

Her 50-year-old father is now in jail for 18 months after being convicted of sexually assaulting two 15-year-old girls he taught at his home in Coventry.

When Sufiah reached 18 she returned to Oxford to continue her studies—and fell in love with fellow student Jonathan Marshall. They married a year later but it barely lasted a year.

"At the time I thought we would be together forever, but we married too young and grew apart," she says.

After the split she moved back to London where she taught maths in the evenings to make ends meet. Then six months ago she moved to Manchester—and stumbled across her new career. "I'm still only young and I can't decide what I want to do," she says. "My escort work provides me with a fabulous life.

"I still enjoy learning and I find it puts me in the right frame of mind for an intelligent conversation with my clients." But she admits not all her sexual encounters work out. "At the end of the day you don't have to sleep with a client if you don't want to. I've done that twice now. Both men were young and very nervous. I just left.

"The dullest client I've ever had was a rich man who talked about cars all night. It was really, really boring."

Sufiah is well aware she could easily find a job in the City where she could match her £60,000 a year sex earnings.

But she said: "I don't want to take anything away from people who do jobs like that but it's not for me. I have a nice life. I don't want for anything."

Her mother Halimahton is now divorcing jailed Farooq and is desperate for her daughter to get in touch with her. "I was shaking when I found out what had become of her," she says.

But talking about her bitter split with her parents, Sufiah says: "I would describe our relationship as estranged.

"I have contact with them occasionally but I couldn't speculate on what they will make of my new life.

"I don't have any regrets. I've never felt more confident about my body and I've had some of the best sex of my life."

Before and after surgery...nice






Meaning of sleep












Saturday, April 5, 2008

Farid kamil...pembohong besar!



Pelakon dan penulis skrip filem 'Rempit', Farid Kamil merasakan dirinya cukup hebat apabila berlakon filem aksi terbaru, ‘Evolusi KL Drift’. Menurut apa yang kita dengar sewaktu sidang akhbar selepas habisnya majlis pra tonton filem berkenaan, dia mengatakan, jika ‘Evolusi KL Drift’ mendapat respon yang lebih hebat dari ‘Impak Maksima’, dia akan terus berlakon di dalam filem keluaran Skop Production.

Hai! Kenapa kena keluarkan statement begitu? Bagi uols 'statement' yang dikeluarkan oleh Farid boleh menguris hati beberapa pihak. Adakah filem ‘Impak Maksima’ tidak sehebat ‘Evolusi KL Drift’? Pada pendapat uolss, setiap filem yang dihasilkan mempunyai kehebatan masing-masing.

Sebelum ini Farid mengaku yang dia telah ditawarkan untuk membintangi drama terbaru terbitan Metrowealth. Rupa-rupanya, itu hanyalah sekadar 'propa'. Ini kerana menurut sumber produksi drama ‘Jangan Pandang Belakang’, watak yang Farid ‘claim’ untuk dirinya itu sebenarnya telah ditawarkan kepada Adi Putra dengan bayaran yang jauh lebih murah.

Aikks! Kenapa Farid sanggup 'propa' sampai begitu sekali? Mungkin sebab dia sudah tidak ada ‘job’. Menurut sumber lain pula, dengan status ‘kacang lupakan kulit’, ramai pengarah dan syarikat produksi takut untuk mengambil Farid kerana tidak sanggup menanggung risiko seperti mana yang pernah terjadi kepada syarikat produksi ketika menghasilkan filem ‘Rempit’ dulu.

Satu lagi gosip panas yang sampai ke telinga GUA ialah berkenaan dengan skrip filem ‘Rempit’. Menurut satu sumber, skrip itu sebenarnya bukan dihasilkan 100 peratus oleh Farid. Walaupun Farid mengatakan yang dia telah mengambil masa selama tiga tahun untuk menyiapkan skrip ini, tetapi sebenarnya skrip itu dihasilkan oleh penulis dari Indonesia. Farid hanya menambah perencah, garam dan gula kepada skrip tersebut. Alamak! Betul ke ni? Kepada Farid Kamil, uols rasa baiklah awak buat penjelasan tentang isu ini. Kalau ia tidak benar sama sekali, perkara ini boleh menjejaskan kredibiliti anda.

ads